Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΣΤΟ EVIATEAM - Sourta-Ferta

Post Top Ad

Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΣΤΟ EVIATEAM


Η ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΕΠΟ.

Ερ: Πήγατε στη Βραζιλία με την Εθνική ομάδα ως υπεύθυνος αποστολής, γυρίσατε και ξαναπήγατε. Πείτε μας δυο λόγια γι’ αυτό το ταξίδι…
Απ: Καταρχάς να πω ότι ήταν μεγάλη τιμή για μένα, ότι ήμουν κοντά στην Εθνική ομάδα και όχι ότι ήμουν αρχηγός αποστολής. Η Εθνική ομάδα είναι …ΟΜΑΔΑ! Είναι οικογένεια και προσφέρει όχι μόνο στο ποδόσφαιρο, αλλά σ’ ολόκληρη τη χώρα και στην κοινωνία. Η επιτυχία είναι μεγάλη. Θα μπορούσε η Εθνική να πάει και καλύτερα, γιατί όλο το τιμ ξέρει να λειτουργεί και έχει τη στήριξη και την εμπιστοσύνη της Ομοσπονδίας (ΕΠΟ). Η τρομερή επιτυχία του 2004, ήταν το έναυσμα για να προχωρήσουμε και θέλω να πιστεύω ότι και στο μέλλον η Εθνική, θα έχει ανάλογες επιτυχίες.

Ερ: Υπήρξε κάποιο πρόβλημα με το ταξιδιωτικό γραφείο…
Απ: Αντιμετωπίσαμε ένα πρόβλημα στην Αμερική, μετά το δεύτερο φιλικό. Τη στιγμή που πήγαμε στο αεροδρόμιο για να πετάξουμε για Βραζιλία, μας ειδοποίησαν ότι είχε χαλάσει ο τροχός στο αεροπλάνο (τσάρτερ 50 θέσεων). Μετέφερα το πρόβλημα στον πρόεδρο αλλά και στους υπόλοιπους συμβούλους και κάναμε αγωγή στο ταξιδιωτικό γραφείο.

Ερ: Όταν γυρίσατε στην Ελλάδα, ισχύει ότι σας τηλεφώνησαν κάποιοι διεθνείς και σας ζήτησαν να ταξιδέψετε ξανά με προορισμό τη Βραζιλία;
Απ: Ναι και πιο συγκεκριμένα ο Τοροσίδης με τον Παπασταθόπουλο και μάλιστα το τηλέφωνο έγινε ώρα Ελλάδας 04:00, παρουσία όλων των παιδιών, αλλά και του κ. Σαρρή και μου ζήτησαν να ξαναπάω στη Βραζιλία. Ήταν πολύ συγκινητικό για μένα και ήταν και μία επιβράβευση για όσα προσπάθησα να κάνω όλο τον καιρό που ήμουν μαζί τους και έτσι ξαναπήγα στη Βραζιλία. Βέβαια πήρα την άδεια από τη γυναίκα μου και τα παιδιά μου και το λέω αυτό, διότι τα γεγονότα που έλαβαν χώρα τις προηγούμενες ημέρες (σ.σ. επιθέσεις με εμπρηστικούς μηχανισμούς σε επιχειρήσεις του Παπακωνσταντίνου), ήταν πολύ άσχημα για την οικογένειά μου. Όποιος δεν τα έχει ζήσει, δεν μπορεί να καταλάβει.

Ερ: Είπατε ότι η Εθνική, είναι ομάδα και οικογένεια, ωστόσο δεν έλειψαν και τα προβλήματα, όπως ο καβγάς του Μανιάτη με τον Τζαβέλα.
Απ: Δημιουργήθηκε ένα θέμα, ένα πρόβλημα το οποίο διογκώθηκε πάρα πολύ από τα media. Έγινε ένα δυνατό μαρκάρισμα στην προπόνηση και το παραπάνω έφερε μία αντίδραση. Η Εθνική πρέπει να προστατεύεται από τις ομάδες. Οι ομάδες δεν μπορεί να “ενοχλούν” και να δημιουργούν πρόβλημα στην Εθνική και φυσικά και οι παίκτες δεν θα πρέπει να μεταφέρουν στο αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα, τις όποιες διαφορές τους, σε επίπεδο συλλόγων. Η Εθνική θα πρέπει να λειτουργεί από μόνη της.
“Θα μείνω και θα πολεμήσω”

Ερ: Να πάμε λίγο στο κομμάτι των επιθέσεων που δέχτηκαν οι επιχειρήσεις σας;
Απ: Είναι πολύ άσχημο για μένα. Είμαι ένας ερασιτέχνης παράγοντας και δεν είχα ποτέ και δεν έχω και τώρα με τον οποιονδήποτε, κανένα πρόβλημα. Αλλά αν βγεις έξω στον απλό κόσμο, το πρώτο που θα σου πει είναι “για να του βάζουν γκαζάκια, πάει να πει ότι ο Παπακωνσταντίνου είναι λαμόγιο”. Γιατί δεν λένε ότι είναι λαμόγιο αυτός που βάζει τα γκαζάκια και όχι ο Παπακωνσταντίνου; Δεν έχω κανένα πρόβλημα να παραιτηθώ απ’ τη θέση μου. Γιατί να έχω πρόβλημα με την οικογένειά μου, διότι προσβλέπουν και στο να μου προκαλέσουν οικονομική ζημιά. Ωστόσο όλοι μου λένε να μείνω και να πολεμήσω. Γουστάρω και μ’ αρέσει που ασχολούμαι με το ποδόσφαιρο, όμως όλα αυτά έρχονται σε σύγκρουση μέσα μου. Η αλήθεια είναι ότι προς το παρόν, θα μείνω και θα πολεμήσω.

Ερ: Είπατε ότι θα μείνετε και θα πολεμήσετε. Πως έχετε σκεφτεί να αντιδράσετε και το κυριότερο να θωρακίσετε την Ομοσπονδία, την Ένωση και τον εαυτό σας, μετά από όλα αυτά που γίνονται;
Απ: Οι επιχειρήσεις μου είναι ασφαλισμένες, αλλά ποτέ δεν περίμενα, ότι θα πήγαιναν σε μία καφετέρια στο χωριό, -η οποία δεν είναι και δική μου, αλλά της γυναίκας μου-, για να προκαλέσουν ζημιές. Και τον εαυτό μου πλέον, τον προστατεύω όσο μπορώ.
“Θα προστατεύσω το ευβοϊκό ποδόσφαιρο από τα …ζιζάνια”

Ερ: Χτυπώντας εσάς, χτυπάνε έμμεσα είτε την Ένωση, είτε την Ομοσπονδία, προσπαθώντας να στείλουν κάποια μηνύματα…
Απ: Το άσχημο για την Ένωση είναι κάποιοι τοπικοί παράγοντες που επηρεάζονται από ορισμένα “ζιζάνια” από την Αθήνα που τους παραμυθιάζουν. Εδώ στην Ένωση έχω κάποιους συνεργάτες, κάποιους συμβούλους που μου συμπαραστέκονται, γιατί ξέρουν ποιος είμαι, όπως ξέρω και’ γω ποιοι είναι. Το παραπάνω είναι θετικό για μένα. Αλλά ζιζάνια υπάρχουν και στην Εύβοια που λοιδορούν αυτήν την κατάσταση, γιατί προφανώς δεν καταλαβαίνουν τί σημαίνει η ΕΠΣ Ευβοίας να έχει αναπληρωτή πρόεδρο στην ΕΠΟ, κάτι που θα το ήθελαν όλες οι Ενώσεις της χώρας. Αυτοί λοιπόν που δημιουργούν πρόβλημα έχουν άλλους σκοπούς, πέρα απ’ τις όποιες ποδοσφαιρικές διαφωνίες. Εγώ όσο είμαι εκεί, το ποδόσφαιρο της Εύβοιας θα το προστατεύω με νύχια και με δόντια.

Ερ: Τί αναφέρουν οι έρευνες για τα χτυπήματα; Δηλαδή, κάποιοι χτυπάνε ανενόχλητοι, φεύγουν και όλα καλά;
Απ: Με αυτά τα πράγματα ασχολείται η ασφάλεια, αλλά πολύ φοβάμαι ότι δεν γίνεται τίποτα.
“Καθαρός ουρανός, αστραπές δεν φοβάται”

Ερ: Να σας ρωτήσουμε για το θέμα που βγήκε στην επιφάνεια προχθές, με την εισαγγελική έρευνα που βρίσκεται σε εξέλιξη και έχετε κληθεί να καταθέσετε. Τί ακριβώς γίνεται;
Απ: Μακάρι να φτάσει η υπόθεση μέχρι τέλους για να ξακαθαρίσει και η κατάσταση, αν και στην Ελλάδα τίποτα δεν ξεκαθαρίζεται. Καθαρός ουρανός αστραπές δεν φοβάται. Ναι, να με καλέσει ο εισαγγελέας για τη συγκεκριμένη έρευνα, αλλά μια φορά δεν με έχουν καλέσει για τα γκαζάκια που μου βάζουν. Ναι, να πάω να καταθέσω, αλλά αυτό που έχω μάθει είναι ότι ένας δικηγόρος, ο οποίος παρουσιάζεται ως ο …εξυγιαντής του ελληνικού ποδοσφαίρου, αλλά μάλλον πρόκειται για τον πιο …άτιμο, γιατί αυτός είχε πλαστή φορολογική ενημερότητα (έχει δικαστεί), κάνει λόγο για εγκληματική οργάνωση. Θα πάω να καταθέσω, θα πω την άποψή μου, αλλά θα πρέπει να ξέρουν όλοι αυτοί ότι την ευθύνη των καταγγελιών την έχουν οι καταγγέλοντες και θα λογοδοτήσουν και οι ίδιοι στη δικαιοσύνη. Δεν είμαι εγώ μπλεγμένος σε καμία συνομιλία. Εμένα με καλούν σαν μάρτυρα για να καταθέσω. Έλαβα τη δικογραφία, την οποία εξετάζει ο δικηγόρος μου.

Ερ: Ακούμε κάθε μέρα “σήμερα θα πέσει η ΕΠΟ”, “αύριο θα πέσει η ΕΠΟ”, “την άλλη εβδομάδα θα πέσει η ΕΠΟ”… Τί γίνεται;
Απ: Για πρώτη φορά μετά από πάρα πολλά χρόνια, στο συμβούλιο της ΕΠΟ, βρίσκονται πρόεδροι των Ενώσεων. Αυτό, τους επαγγελματίες παράγοντες και ειδικότερα έναν παλιό πρόεδρο, που έχει κάνει 15 βίλες δεν του αρέσει, και έχει αρχίσει από την πρώτη μέρα τις καταγγελίες, μαζί με επαγγελματίες-επιχειρηματίες παράγοντες της Σούπερ Λίγκας, οι οποίοι έχουν τηλεοράσεις, ραδιόφωνα και μας παρουσιάζουν σαν κατηγορούμενους για πράγματα που δεν υπάρχουν. Και να φύγω και εγώ και ο Σαρρής, θα ρθει κάποιος άλλος. Αλλά τέτοιου είδους τακτικές, μόνο κακό κάνουν στο ποδόσφαιρο. Εμείς έχουμε αποδείξει ότι μπορούμε να καθίσουμε στο ίδιο τραπέζι και με τον Μαρινάκη και με τον Σαββίδη και με τον Αλαφούζο. Και με τον πρόεδρο του ΠΑΟ συζητήσαμε και συνεργαστήκαμε για να πάρει ο ΠΑΟ την αδειοδότηση, όπως και για τη νέα διοίκηση της Σούπερ Λίγκας υπήρξε συνεργασία σε πρώτη φάση με εμένα και βάλαμε πολλά θέματα και ζητήματα στο τραπέζι. Και αύριο (σ.σ. σήμερα) έχουμε νέα συνάντηση. Υπάρχουν προβλήματα, δεν αντιλέγω, αλλά πρέπει να καθίσουμε σε ένα τραπέζι. Ακούστε κάτι. Τα καταστατικά και οι κανονισμοί έρχονται από τη FIFA και την ΟΥΕΦΑ. Εμείς απλώς, τα μεταφράζουμε. Τους είπαμε πάρτε τα και διαβάστε τα, δεν είναι δικά μας. Δηλαδή τί θέλουν, άλλο ποδόσφαιρο; Αν θέλουν άλλο ποδόσφαιρο, ας πάνε αλλού να βρούνε άλλο ποδόσφαιρο.
“Μέσω ενός καναλιού, απαξιώνουν το ποδόσφαιρο”

Ερ: Το ζήτημα είναι, μέσα απ’ αυτές τις επαφές που θα κάνετε τα επόμενα 24ωρα που μπορεί να φέρουν και νέες συμφωνίες, να προκύψει κάτι θετικό που θα βοηθήσει και στην ανάπτυξη της Σούπερ Λίγκας. Το πιστεύετε;
Απ: Μα, αυτό θέλουμε. Αλλά συνήθως αρέσκονται να βρίσκονται απέναντι από την ΕΠΟ, χωρίς να παίρνουν θέση και να μιλάνε με την ΕΠΟ που είναι το θεσμικό τους όργανο. Και το μόνο που κάνουν είναι να καταγγέλουν. Και βέβαια μετά δεν έχουν τα μούτρα να έρθουν να μιλήσουμε γιατί ντρέπονται. Και τις δικές τους αδυναμίες με τον τρόπο τους τις …περνάνε στους οργανωμένους οπαδούς, τους οποίους χρησιμοποιούν. Οι ομάδες έχουν φιλάθλους, η Ομοσπονδία δεν έχει φιλάθλους. Δεν γίνεται κάθε φορά ο ΟΣΦΠ, ο ΠΑΟΚ, ο ΠΑΟ και η ΑΕΚ να χρησιμοποιούν τον κόσμο τους εναντίον του ποδοσφαίρου.  Οι ίδιοι το δυσφημούν το ποδόσφαιρο. Έχει αρχίσει ένα συγκεκριμένο κανάλι από χθες “λαμόγια και λαμόγια”. Ποιον κατηγορούν; Το θεσμικό όργανο του ποδοσφαίρου, δηλαδή τον ίδιο τους τον εαυτό. Απαξιώνουν το ποδόσφαιρο.

Ερ: Είχε γίνει μία προσπάθεια από πέρυσι, να ελέγχονται νομικά όσοι δυσφημούν το ποδόσφαιρο, αλλά έμεινε στη μέση, υπήρξαν αντιδράσεις. Θα κάνετε κάτι προς αυτή την κατεύθυνση;
Απ: Η FIFA με το καινούργιο καταστατικό τα απαγορεύει όλα αυτά και πρόκειται για ένα καταστατικό το οποίο έχει σταλεί σε όλες τις ομοσπονδίες. Αν μπείτε στο site της FIFA θα το βρείτε. Πέρασε από τη Γενική Συνέλευση και τώρα πρέπει να πάει στο πρωτοδικείο και να γίνει κανονισμός. Και στη συνάντηση προχθές με τον κ.Αγραφιώτη και τον κ. Σωπήλη είπαμε ότι πρέπει να καταλάβουν ότι δεν μπορούν να πάνε στα πολιτικά δικαστήρια. Το ποδόσφαιρο έχει όργανα, έχει δικαστές, αλλά εδώ όλα αμφισβητούνται. Θα πας εσύ να μιλήσεις στον αντιπρόεδρο του Αρείου Πάγου; Τρελοί είμαστε;

Ερ: Εκκρεμεί μία προσφυγή του ΠΑΟΚ στο CAS για την τιμωρία της αφαίρεσης βαθμών στα πλέι οφ. Σε περίπτωση που δικαιωθεί ο ΠΑΟΚ θα ανατραπούν όλα. Σας απασχολεί αυτό το θέμα;
Απ: Όχι καθόλου, ότι θέλει το CAS. Δεν έχει καμιά δουλειά η ΕΠΟ. Ότι απόφαση βγάλει το CAS, η ΕΠΟ θα την αποδεχτεί.
“Τους προτείναμε να φέρουν ξένο αρχιδιαιτητή”

Ερ: Το γεγονός ότι η νέα διοίκηση της Σούπερ Λίγκας είναι κοινά αποδεκτή από ΟΣΦΠ και ΠΑΟ, είναι θετικό;
Απ: Θα πρέπει να δω κάποια δείγματα. Δεν έχω εμπιστοσύνη, αφού το βλέπετε και εσείς ότι καθημερινά ο ένας στρέφεται εναντίον του άλλου. Ποιο θεωρείται για παράδειγμα το μεγαλύτερο πρόβλημα του ποδοσφαίρου παγκοσμίως; Η διαιτησία; Μάλιστα, το οφσάιντ και το αράουτ. Φταίει η ΕΠΟ. Ωραία κύριοι. Ας πάρουν τους 25-30 διαιτητές, ας ορίσουν και έναν ξένο αρχιδιαιτητή και ας σταματήσουν να κατηγορούν την ΕΠΟ. Τους το προτείναμε. Και το άλλο τους μεγάλο πρόβλημα όπως προανέφερα είναι τα πειθαρχικά όργανα. Εκεί ορίζονται δικαστές απ’ τον Άρειο Πάγο. Και με το καινούργιο καταστατικό, θα εκλέγονται. Δηλαδή τί να κάνουμε; Ενάμιση χρόνο διοίκηση είμαστε, απ’ την πρώτη ώρα που αναλάβαμε μας καταγγέλλουν και είμαστε κατάπτυστοι. Πάμε να κάνουμε πράγματα και δεν μας αφήνουν.

Ερ: Με την πολιτεία υπάρχει συνεργασία;
Απ: Δεν έχω εμπιστοσύνη ούτε στην πολιτεία. Η πολιτεία ξεκινάει να φτιάξει έναν νέο αθλητικό νόμο και σε συζήτηση που είχαμε με τον κ. Αγραφιώτη και τον κ. Σωπήλη, μας ενημέρωσαν ότι ο κ. Ανδριανός δεν έχει καλέσει κανέναν από το ποδόσφαιρο. Πιθανόν αυτοί οι κύριοι, δεν καταλαβαίνουν τί σημαίνει αυτοδιοίκητο, τί σημαίνουν FIFA ΚΑΙ ΟΥΕΦΑ. Εμείς δεν παίρναμε λεφτά από την πολιτεία, ούτε ένα ευρώ.

Ερ: Οι υπόλοιπες ομοσπονδίες έστω και αυτόν τον καιρό της κρίσης έχουν απ’ όσο ξέρουμε κάποιες απολαβές…
Τί να σας πω, μπορώ να απαντήσω εγώ για τους υπουργούς;
“Και τί είναι ο Θωμαϊδης, δικαστής;”

Ερ: Είναι καθαρά θέμα αυτοδιοίκητου;
Απ: Δεν νομίζω… Πιστεύω ότι είναι κάποιοι που θέλουν να κάνουν κακό. Είναι ένας δημοσιογράφος που από το πρωί έως το βράδυ για να κονομάει λεφτά βρίζει το ποδόσφαιρο. Ο πρώτος ομιλητής τους πρέπει να είναι αυτός. Πως εξηγείτε εσείς το γεγονός ότι είναι ο πρώτος που παίρνει στα χέρια του τις δικογραφίες; Για τον “σαγόνια” μιλάω. Πυροβολάει συνεχώς το ποδόσφαιρο και είναι ο μεγαλύτερος τιμητής στην Ελλάδα. Και’ γω έχω ακούσει γι’ αυτόν χίλια δυο. Να βγω να τα πω; Δεν λέω, τί να πω; Ούτε τα έχω πάρει από κανέναν, ούτε με έχει βάλει κανείς στο χέρι. Ίσα-ίσα να πουλήσω τον Σαρρή μου είπε κάποιος και του απάντησα “άντε γαμ….”. Σας ξαναλέω για τον Θωμαϊδη, εμένα αυτό μου γεννάει πολλά ερωτήματα. Χθες και σήμερα κανένα κανάλι δεν αναφέρει τίποτα. Μόνο ένα κανάλι τα αναφέρει αυτά συνέχεια. Αφού τα ακούω και νομίζω ότι έχω πάει φυλακή. Εσείς πιστεύετε ότι ο κόσμος δεν καταλαβαίνει; Όλοι καταλαβαίνουν.

Ερ: Υπάρχει περίπτωση να σας δούμε κάποια στιγμή στο πάνελ του Θωμαϊδη;
Απ: Ποτέ.

Ερ: Ο ίδιος λέει ότι σας περιμένει…
Απ: Τον πρόεδρο περιμένει, όχι εμένα. Μια φορά αναγκάστηκα να βγω τηλεφωνικά. Η λάσπη που έχω φάει δεν περιγράφεται. Λέει πράγματα που δεν στέκουν. Έχω οικογένεια, έχω παιδιά, ζω σε μια κοινωνία, δηλαδή θα πρέπει να απολογούμαι εγώ συνέχεια στον Θωμαϊδη; Και τί είναι ο Θωμαϊδης, δικαστής είναι;
“Θέλω να κάνω διάλογο με τους παράγοντες”

Ερ: Πάμε λίγο στα “δικά” μας, στα της Εύβοιας, μπορούμε να δώσουμε ένα στίγμα για τη συνέλευση της Δευτέρας;
Απ: Θα γίνει ένας απολογισμός των πεπραγμένων όλης της χρονιάς. Φυσικά θα ειπωθούν και κάποια πράγματα παραπάνω, μετά τις τελευταίες εξελίξεις.

Ερ: Με την ευχή να βρίσκονται στη συνέλευση όσο το δυνατόν περισσότεροι παράγοντες.
Απ: Εννοείται, το λέω συνέχεια αυτό. Πρέπει να κάνουμε διάλογο με τους παράγοντες. Να μας δώσουν ώθηση για να κάνουμε κάποια πράγματα. Να σας πω κάτι; Εγώ ήμουν υπέρ των τεσσάρων κατηγοριών. Όταν όμως βλέπω ότι τα σωματεία αδυνατούν να μετακινηθούν λόγω οικονομικών προβλημάτων, προχώρησα στην νέα αναδιάρθρωση. Δεν μ’ αρέσει, αλλά κάτι έπρεπε να αλλάξουμε. Εγώ σκέφτομαι το οικονομικό. Ή τί να κάνουμε, έναν όμιλο στη Β’ με 20 ομάδες και όλες οι άλλες ομάδες να παίξουν στην Γ’ Κατηγορία; Θα υποβαθμιστεί το προϊόν από μόνο του. Όταν αναλάβαμε δεν υπήρχαν καθόλου παιδικά πρωταθλήματα. Και τώρα υπάρχει ένας οργασμός παιδικών πρωταθλημάτων στην Εύβοια. Αφού έφτασα στο σημείο να πω, κάντε τα παιδικά πρωταθλήματα, αλλά χωρίς να υπάρχει βαθμολογικό ενδιαφέρουν. Αφού πλακώνονται οι γονείς μεταξύ τους. Όλοι έχουν βγάλει και από έναν …Μαραντόνα.

Ερ: Υπάρχει και ένα θέμα με τους διπλωματούχους και τους μη διπλωματούχους προπονητές.
Απ: Όλα θα λειτουργήσουν βάση κανονισμών. Προσπαθήσαμε να κάνουμε μία σχολή ΟΥΕΦΑ C στην Αιδηψό αλλά δεν υπήρξαν συμμετοχές και θα προσπαθήσουμε να την πραγματοποιήσουμε στη Χαλκίδα ..προσεχώς. Έχουμε φέρει σχολές στην Εύβοια, έχουμε φέρει λεφτά στην Εύβοια. Αυτά δεν τα λέει κανένας. Έχουμε κάνει σεμινάρια, έχουμε φέρει Εθνικές ομάδες. Εμείς δεν θέλουμε να μας πούνε “ευχαριστώ”, αλλά μη μας κατηγορούν κιόλας. Δεν με νοιάζει τί λέει ο “σαγόνιας” που αναφέρει “πάλι στην Εύβοια και πάλι στην Εύβοια”. Πιο πολύ μ’ ενδιαφέρει, η κακόπιστη κριτική εντός των τειχών.
“Εγώ την Εύβοια θα την στηρίξω”

Ερ: Από ένα σημείο και μετά θα πρέπει και εσείς να καταλάβετε ότι όποιος και να βρισκόταν στη θέση σας (σ.σ. αναπληρωτής πρόεδρος της ΕΠΟ) θα δεχόταν πυρά…
Απ: Δεν με απασχολεί τί λένε. Εγώ  προσπαθώ να κάνω το καλύτερο δυνατό για το Νομό μου. Ευβοιώτης είμαι. Και σκασίλα μου, ας με διώξουν. Ούτε έμμισθος είμαι, ούτε λεφτά παίρνω, δεν μ’ ενδιαφέρει. Με κατηγόρησαν ότι έφερα το φιλικό των εθνικών ομάδων Νέων της Ελλάδας και της Νορβηγίας στα Ψαχνά και όχι στη Χαλκίδα. Λες και τα Ψαχνά είναι σε άλλο πλανήτη, λες και δεν είναι Εύβοια. Για μένα όλες οι περιοχές στην Εύβοια είναι το ίδιο.

Ερ: Για το θέμα της διαιτησίας, φανταζόμαστε δεν θα παραμείνει πρόεδρος της ΕΔ ο κ. Ψαθάς, έτσι δεν είναι;
Απ: Δεν έχω μιλήσει με τον Γιώργο, αλλά ναι, νομίζω πως δεν θα μπορεί πλέον να προσφέρει από αυτό το πόστο. Θα δούμε τί θα γίνει… Ο Μπάμπης ο Καρατζάς και η Χρύσα η Μαργαρίτη έχουν μεγάλη εμπειρία και επιβάλλεται να βγάλουμε και νέους διαιτητές. Η διαιτησία έχει μέλλον, αλλά πρέπει να δουλέψουν σκληρά. Υπάρχουν σχολές, υπάρχουν σεμινάρια και φυσικά πρέπει να αθλούνται. Τους έχω πει ότι η Εύβοια κάθε χρόνο πρέπει να βγάζει μία με δύο σχολές. Αλλά τα νέα παιδιά πρέπει να τα προστατεύουμε και εμείς οι παράγοντες. Δεν μπορεί όταν ένας νέος διαιτητής κάνει ένα λάθος, να του βρίζουν ότι έχει και δεν έχει. Σηκώνεται και φεύγει το παιδί, τί να κάνει; Τώρα μειώνονται και τα όρια ηλικίας, επομένως είναι επιτακτική η ανάγκη να βγουν νέοι διαιτητές. Υπάρχουν στην Εύβοια καλοί διαιτητές και ένα παράδειγμα είναι ο Γιώργος ο Λάμπρου. Εξαιρετικός διαιτητής, εξαιρετικός χαρακτήρας, μορφωμένο παιδί.

Ερ: Θα προωθηθεί;
Απ: Μη με ρωτάτε, δεν ξέρω, αυτά είναι της ΚΕΔ.
“Την απόφαση για την Αρτάκη την έβγαλαν δικαστές και όχι εγώ”

Ερ: Για τα επεισόδια στην Αρτάκη θέλετε να κάνετε κάποιο σχόλιο;
Απ: Τα είδα σε βίντεο και στεναχωρήθηκα. Δεν τιμούν το ευβοϊκό ποδόσφαιρο. Ξέρω ότι θα λένε πως στην απόφαση που βγήκε (σ.σ. μία αγωνιστική και 800 ευρώ) μεσολάβησε ο Παπακωνσταντίνου. Καμία σχέση. Δικαστές την έβγαλαν την απόφαση, δεν την έβγαλα εγώ. Τέτοιες αποφάσεις, ελέγχονται και από τον ποδοσφαιρικό εισαγγελέα. Μπορεί να γίνει έφεση. Θα φταίω πάλι εγώ; Εδώ μου είπαν ότι έστειλα εγώ τον Βαλάντη τον Μπλέτσα, γενικό αρχηγό στην ομάδα της Λαμίας. Λες και ξέρω εγώ τί κάνει η Λαμία. Δηλαδή έλεος, ότι γίνεται από τον Έβρο μέχρι την Κρήτη, ο Παπακωνσταντίνου και ο Παπακωνσταντίνου, τί είναι ο Παπακωνσταντίνου; Φαντάζονται σενάρια. Βγαίνει ένας άλλος τις προάλλες στην τηλεόραση και λέει ότι τα Ψαχνά θα είναι σίγουρα στην Α’ Εθνική. Τώρα που δεν είναι τα Ψαχνά στην Α’ Εθνική γιατί δεν βγαίνει να μιλήσει; Του έχω κάνει αγωγή, κάτσε ρε φίλε, πως τα λες αυτά; Να αποδείξω ότι δεν είμαι ελέφαντας;
“Ο Ταρνανάς μπερδεύει τη μπάλα με το καρπούζι”

Ερ: Την επιστολή παραίτησης του Ταρνανά τη διαβάσατε;
Απ: Τη διάβασα και έπεσα από τα σύννεφα. Είναι να γελάς και να κλαις. Η αλήθεια είναι ότι θυμώνω. Δυστυχώς γι’ αυτόν χάλασε πάρα πολλά λεφτά. Αλλά άμα του δώσεις μία μπάλα και ένα καρπούζι, θα βάλει στο ψυγείο τη μπάλα! Και αν αυτός χάλασε λεφτά, δεν φταίει ο Παπακωνσταντίνου. Εγώ είμαι αυτός που λέει πάντα ότι η μόνη ομάδα στην Εύβοια που μπορεί να πάει πολύ ψηλά είναι η Χαλκίδα! Μόνο από τη Χαλκίδα μπορούμε να δούμε ομάδα στην Α’ Εθνική. Θα μου πείτε, μα ο Ηρακλής Ψαχνών; Μαγκιά του Ηρακλή και μαγκιά του Στούπα. Μεγάλος μάγκας είναι ο Στούπας. Και είναι και φίλος μου. Εγώ δεν κρύβω τους φίλους μου, ούτε τους πουλάω. Αλλά ότι καταφέρνει ο κάθε παράγοντας, το καταφέρνει από μόνος του. Δεν κάνω πουστ…! Αν δεν το καταλαβαίνουν (όπως ο Ταρνανάς), ας βάλουν καμιά μπάλα στο ψυγείο και να μην χαλάνε τα λεφτά τους.

Ερ: Λέει ότι σε κάποια παλαιότερα παιχνίδια που είχε αδικηθεί η Χαλκίδα, εσείς γελούσατε στην παραλία…
Απ: Τί έκανα;

Ερ: Η επιστολή του Ταρνανά το έλεγε…
Απ: Δεν ξέρω τί έλεγε…
“Ντροπή του, είναι αλήτης και να καθίσει σπίτι του”

Ερ: Είχατε μιλήσει κατά τη διάρκεια της σεζόν με τον Ταρνανά;
Απ: Πολλές φορές. Συνέχεια. Και δεν θέλω να βγάλω στη φόρα παράγοντες. Και τώρα που γύρισα και μίλησα με δύο παράγοντες της Χαλκίδας τους είπα να του πούνε να πάει να γαμ… Πρέπει να ντρέπεται, είναι αλήτης. Ντροπή του να ασχολείται μαζί μου. Τί να κάνω; Να φορέσω τη φανέλα της Χαλκίδας και να βάλω το γκολ; Έπαιζα σέντερ φορ, αλλά ήμουν χασογκόλης, γι’ αυτό γύρισα στην άμυνα. Ο Ταρνανάς καλύτερα να καθίσει σπίτι του.
“Γιατί να μην έρθει ο Ηρακλής στη Χαλκίδα;”

Ερ: Η Χαλκίδα συμμετέχει σε μία συντονιστική επιτροπή που ζητάει να μην ισχύσει η αναδιάρθρωση.
Απ: Το ποδόσφαιρο διέπεται από κανονισμούς. Η αναδιάρθρωση είναι κανονισμός και δεν βλέπω πως μπορεί να αλλάξει. Εκτός αν το καταφέρουν μέσω πολιτείας. Τί να πω; Αν το αλλάξουμε θα θεωρηθεί έκπτωτη η διοίκηση. Να μην λένε πράγματα που δεν γίνονται. Και να σας πω κάτι; Δεν λέμε ότι θέλουμε μία ομάδα στην Α’ ή στην Β’ Εθνική; Να φτιάξουν το γήπεδο στη Χαλκίδα και να έρθει ο Ηρακλής να παίξει στη  Χαλκίδα. Δεν μπορεί να συντηρηθεί η ομάδα στα Ψαχνά. Είναι ξεκάθαρο αυτό. Η ομάδα που θα φτάσει ψηλά πρέπει να έχει ως εφαλτήριο την πρωτεύουσα του Νομού. Τόσα χρόνια το λέω. Αλλά όταν εγώ τα έλεγα ο Ταρνανάς μάλλον πρέπει να έτρωγε μπισκότα. Και κάθεται και λέει αρλούμπες τώρα, ότι θέλει να κατέβει στην Ένωση.

Ερ: Θα είστε αντίπαλοι;
Απ: Δημοκρατία έχουμε, δεν έχω καπαρώσει καμιά θέση, όποιος θέλει ας κατέβει. Εγώ σκοπεύω να προσφέρω ακόμα μία τετραετία και μετά θα αποχωρήσω να έρθουν νέοι παράγοντες με νέες ιδέες και μακάρι να φτάσουν και πιο ψηλά από εμένα.
“Να φτιάξουμε τα νέα μας γραφεία”

Ερ: Για το μέλλον, τί σχέδια και τί στόχους έχετε για το ευβοϊκό ποδόσφαιρο;
Απ: Αυτό που θέλω είναι να έχουμε ανταγωνιστικά και αξιόπιστα πρωταθλήματα. Πρέπει να οργανωθούμε στις υποδομές και να σταματήσουμε να πληρώνουμε γυρολόγους ποδοσφαιριστές. Και επίσης ένα μεγάλο στοίχημα για μένα μετά το Ενωσιακό, είναι να κάνουμε εκεί, τα νέα μας γραφεία. Έχουν γίνει οι απαραίτητες ενέργειες. Έχουμε σχέδια και καθαρά λόγω χρημάτων δεν το κάναμε ως τώρα, αλλιώς θα το είχαμε κάνει. Αλλά πιστεύω ότι με έναν σωστό προγραμματισμό, την επόμενη χρονιά θα καταφέρουμε να υλοποιήσουμε το δικό μας “σπίτι”.
“Μου ανακοίνωσε ο Κιούσης ότι είναι …απέναντι”

Ερ: Το γυαλί με τον Κώστα τον Κιούση ράγισε οριστικά;
Απ: Ο κ. Κιούσης ήταν απ’ την αρχή ο άμεσος συνεργάτης μου και γραμματέας της Ένωσης. Βέβαια στις προηγούμενες εκλογές -για να τα λέμε τα πράγματα με το όνομά τους- δεν ήθελε να κατέβει. Του εξήγησα ότι πρέπει να κατέβει και έτσι έγινε. Στην πορεία βέβαια είχαμε συμφωνήσει στη θέση του γραμματέα να τοποθετηθεί ο Γιώργος Πίσχινας. Ο Πίσχινας λόγω κάποιων προπσωπικών ζητημάτων μου εξήγησε ότι αυτό έπρεπε να γίνει τον επόμενο χρόνο και έμεινε ο Κιούσης. Κάποια στιγμή ήρθε ο Κιούσης και μου είπε ότι ήθελε να ανοίξει ένα μαγαζί με αθλητικά είδη (ρούχα). Του είπα ότι αυτό απαγορεύεται από το νόμο και ότι θα πρέπει να αποχωρήσει χωρίς να δημιουργήσει πρόβλημα. Κάπως έτσι ξεκίνησε η κόντρα. Φυσικά δεν παραιτήθηκε και όταν έγινε η αναδιάρθρωση ζήτησε να αναλάβει τη θέση του αντιπροέδρου Α’, η οποία όμως προοριζόταν για τον Γιώργο Ψαθά. Εκεί ο Κιούσης νευρίασε και όταν του πρότεινα κάποια άλλη θέση, μου είπε “τώρα δεν θέλω τίποτα”. Και μετά από λίγο διάστημα στην Ερέτρια γυρνάει και μου λέει “ξέρεις Γιάννη, αν θα ασχοληθώ, θα είμαι απέναντι”. Του απάντησα “όπως θέλεις”. Αυτό είναι όλο.

Ερ: Συμμετέχει στα Συμβούλια;
Απ: Συμμετέχει και λέει σ’ όλα ναι, ποτέ δεν φέρνει αντίρρηση.

Ερ: Με τον Γιώργο Γεραντώνη, είναι όλα καλά;
Απ: Ναι δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα. Αλλά του είπα αν ξανακλείσεις το γήπεδο της Χαλκίδας μία ώρα πριν από το παιχνίδι, θα σε βρίζω από το πρωί μέχρι το βράδυ (γέλια). Τέλος πάντων, όλα μέσα στο πρόγραμμα είναι. Εγώ πιστεύω ότι είμαι δίπλα στα σωματεία και έχω τη στήριξή τους.

Ερ: Ευχαριστούμε πολύ.
Απ: Και’ γω ευχαριστώ.

eviateam

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



EVIA XALKIDA PHOTOS

Pages