Εκλογές 9ου Περιφερειακού Τμήματος Ανατολικής Στερεάς Ελλάδας, Ο.Ε.Ε. - Sourta-Ferta

Post Top Ad

Εκλογές 9ου Περιφερειακού Τμήματος Ανατολικής Στερεάς Ελλάδας, Ο.Ε.Ε.

Αγαπητοί Συνάδελφοι/ες,
Θα ήθελα να σας εκφράσω τις πιο θερμές μου ευχαριστίες, για την τιμή που μου κάνατε να με ψηφίσετε δίνοντάς μου την ευκαιρία να εκλεγώ 4ος και να συμμετάσχω στο 7μελές Δ.Σ της Τοπικής Διοίκησης του 9ου Περιφερειακού Τμήματος Ανατολικής Στερεάς Ελλάδας του Οικονομικού Επιμελητηρίου ως Μέλος, εφόσον έχει εκλέξει 4 έδρες η παράταξη της ΔΗ.ΚΙ.Ο-Σ. Ευχαριστώ όλους σας, τους Ευβοείς και Βοιωτούς Συναδέλφους,  που με τιμήσατε και μου δείξατε εμπιστοσύνη, με όλες τις δυνάμεις μου θα προσπαθήσω να φανώ αντάξιος της τιμή σας...!!!
Θα ήθελα να εκφράσω τις ευχαριστίες μου σε όλους τους συν υποψήφιους μου που με ομαδικότητα και αγωνιστική διάθεση καταφέραμε να έχουμε υψηλά ποσοστά της ΔΗ.ΚΙ.Ο-Σ στην Περιφέρεια μας όσο και Πανελλαδικά! Συγχαρητήρια σε όλους τους συναδέλφους που εκλέχθηκαν στην Τ. Δ όσο και στην ΣτΑ από όλους τους Συνδυασμούς.
Το Οικονομικό Επιμελητήριο Ελλάδος είναι ένας υψηλός θεσμός, Σύμβουλος της Οικονομίας και της Πολιτείας. ..!!! Υποχρέωση μας η διατήρηση και η ανάδειξη του!!!
Σας ευχαριστώ για την Τιμή! !!

*******************************************************************************
Ξενώνας " Αμανδρυάδες " στο Καρπενήσι.
Κλίκ στην φωτογραφία για να ΔΕΙΤ
Ε
http://www.amadryades.gr/



Η Επιλογή είναι δική σου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



EVIA XALKIDA PHOTOS

Pages