Διοικήτής Π.Υ "ανακαλέστε τα μυθεύματα που αφορούν το πρόσωπό μου" - Sourta-Ferta

Post Top Ad

Διοικήτής Π.Υ "ανακαλέστε τα μυθεύματα που αφορούν το πρόσωπό μου"

ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΤΗΣ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΧΑΛΚΙΔΑΣ ΠΥΡΑΡΧΟΣ ΣΗΦΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

     Σχετικά με το δημοσίευμα της εφημερίδας «Ευβοϊκή Γνώμη» στην έντυπη δημοσίευσή της Παρασκευής 03 Φεβρουαρίου 2017 με τίτλο «Νέος Διοικητής στην Πυροσβεστική Υπηρεσία Χαλκίδας», έχω να επισημάνω τα παρακάτω:
1)    Οι κακόβουλοι υπαινιγμοί της εφημερίδας προς το πρόσωπό μου, είναι ψευδής και ανυπόστατοι, καθώς παρότι έφτασα σε μικρό χρονικό διάστημα στην πυρκαγιά της Λίμνης Ευβοίας, σε κανένα στάδιο αυτής, από την έναρξή της μέχρι την τελική κατάσβεση δεν ήμουν επικεφαλής-συντονιστής, αλλά εκτελούσα διαταγές ανωτέρων μου, οι οποίοι βρίσκονταν εκεί από το αρχικό στάδιο της πυρκαγιάς ακόμη και με εναέρια μέσα.
2)    Το ότι υπερέβαλα εαυτό κατά τη διάρκεια της κατάσβεσης, αποχώρησα από την πυρκαγιά την τρίτη (3η) ημέρα κατά τις βραδινές ώρες, επέστρεψα τις πρώτες πρωινές της τέταρτης (4) ημέρας, παρέμεινα δε εκεί μέχρι την κατάσβεση του τελευταίου μετώπου στην περιοχή «ΠΕΥΚΕΛΙΑ», αναγνωρίσθηκε, τόσο από την ηγεσία του Πυροσβεστικού Σώματος, όσο και από τους εμπλεκόμενους φορείς και για το λόγο αυτό τιμήθηκα σε ειδική εκδήλωση από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας:
«…ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΡΩΙΚΗ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΛΗ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΒΕΣΗ ΤΗΣ ΠΥΡΚΑΓΙΑΣ ΣΤΗ ΛΙΜΝΗ ΕΥΒΟΙΑΣ»
3)    Ως μοναδικό κριτή των ενεργειών και χειρισμών μου, τα τρία (3) έτη που υπηρετώ στην Πυροσβεστική Υπηρεσία Χαλκίδας, αποδεχόμουν τους δοκιμαζόμενους των καταστροφών πολίτες, οι οποίοι ήταν παρών στα συμβάντα που επιχειρούσαμε, υπό εξαιρετικά αντίξοες συνθήκες και σε καμία περίπτωση όσους ανεύθυνα και ατεκμηρίωτα, εξέφραζαν τις απόψεις τους, από την άνεση των γραφείων τους, στο βωμό των σκοπιμοτήτων.
Μετά τα παραπάνω η εφημερίδα «Ευβοϊκή Γνώμη» οφείλει να ανακαλέσει τα μυθεύματα που αφορούν το πρόσωπό μου, σε διαφορετική δε περίπτωση, θα ασκηθούν από μέρους μου, όλα τα νόμιμα ένδικα μέσα προς αποκατάσταση της αλήθειας.

                                                                              Ο Διοικητής
                                                                       Σηφάκης Β. Γεώργιος
                                                                                 Πύραρχος

*******************************************************************************
Ξενώνας " Αμανδρυάδες " στο Καρπενήσι.
Κλίκ στην φωτογραφία για να ΔΕΙΤ
Ε
http://www.amadryades.gr/



Η Επιλογή είναι δική σου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



EVIA XALKIDA PHOTOS

Pages