Σύντομα τα φώτα θα ανάψουν, σύντομα οι δεξαμενές θα έχουν βαπόρια.....!!!!! - Sourta-Ferta

Post Top Ad

Σύντομα τα φώτα θα ανάψουν, σύντομα οι δεξαμενές θα έχουν βαπόρια.....!!!!!

Κατόπιν των τελευταίων δημοσιευμάτων «ανησυχίας», που εκφράζουν καποια «συγκεκριμένα μέσα μαζικής ενημέρωσης» για το Νεωριο αλλά και για εμένα προσωπικά, θα ήθελα επικοινωνώντας με όλους, να τους καθησυχάσω, να πω πως είμαι εδώ και ας μην «ανησυχούν» κάποιοι άσπονδοι φίλοι των επενδύσεων και των εργαζομένων. Και εδώ είμαι και η επένδυση προχωρά σε γρήγορους ρυθμούς με τη βοήθεια των Αρμόδιων Υπουργών, και θα τελειώσει και ότι δεσμεύτικα στους εργαζόμενους και σε όλους τους τοπικούς Φορείς της Συρου, θα πραγματοποιηθεί. Όσο και να επιθυμούν κάποιοι να «χαλάσει» η επένδυση, όσο και αν αυτό στεναχωρεί «συγκεκριμένους» πολιτικοεπιχειρηματικούς κύκλους, εγώ είμαι εδώ, υγιής, δυνατός και δεν θα φύγω έως ότου ολοκληρωθεί η υπόθεση Νεωρίου.
Είμαι Έλληνας, καθαρός επιχειρηματίας, είμαι ο ιδιος γιός εργάτη, το Νεώριο για μένα είναι Ιστόρια, είναι «Όνειρο ζωής». Ευχαριστώ όλους όσους συμμετέχουν στην προσπάθεια αυτή και σύντομα σε ένα δελτίο τύπου της ONEX θα μάθετε περισσότερα.
Σύντομα τα φώτα θα ανάψουν, σύντομα οι δεξαμενές θα έχουν βαπόρια, σύντομα οι εργαζόμενοι θα πάρουν τα χρήματά τους.

Με τιμή,
Πάνος Ξενοκώστας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



EVIA XALKIDA PHOTOS

Pages