Υποψήφιος με το συνδυασμό ΛΥΣΗ ΤΩΡΑ ο Νίκος Νερούτσος - Sourta-Ferta

Post Top Ad

Υποψήφιος με το συνδυασμό ΛΥΣΗ ΤΩΡΑ ο Νίκος Νερούτσος

Υποψήφιος με τον ανεξάρτητο συνδυασμό ΛΥΣΗ ΤΩΡΑ θα είναι στις προσεχείς αυτοδιοικητικές εκλογές ο ελεύθερος επαγγελματίας και αθλητής Νίκος Νερούτσος.

«Σε μία εποχή που καλούμαστε να διαμορφώσουμε μόνοι το μέλλον μας δεν μπορούμε να μένουμε με τα χέρια σταυρωμένα. Η αυτοδιοίκηση καλεί όλους τους πολίτες να αγωνιστούν και να προσπαθήσουν για να διαμορφώσουν σύμφωνα με το δικό τους όραμα το αύριο του τόπου τους.

Κόντρα σε όσους θέλουν τους νέους παθητικούς θεατές αποφάσισα να αποδεχθώ την τιμητική πρόταση του ανεξάρτητου υποψηφίου Δημάρχου, Βασίλη Καθαροσπόρη και να είμαι υποψήφιος στο πλευρό του στις αυτοδιοικητικές εκλογές. Η αγάπη μου για τον τόπο μου και η πεποίθηση μου, πως ήρθε η ώρα εμπειρία, νέα γενιά και όρεξη για δουλειά να συμπορευτούν με οδήγησε στην απόφαση μου αυτή.
Ο τόπος μας έχει ανάγκη από ΛΥΣΕΙΣ και τις έχει ανάγκη ΤΩΡΑ».

Εσείς Θέλετε
Εμείς Μπορούμε

*************************************************************************



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



EVIA XALKIDA PHOTOS

Pages