Γιάννης Λαλανίτης: Αρτάκη, η πόλη που γεννήθηκα, αγάπησα και θα υπηρετήσω - Sourta-Ferta

Post Top Ad

Γιάννης Λαλανίτης: Αρτάκη, η πόλη που γεννήθηκα, αγάπησα και θα υπηρετήσω

Γιάννης Λαλανίτης
Η Ν Αρτάκη είναι η πόλη μου. Εδώ γεννήθηκα, εδώ μεγάλωσα. Αυτή την πόλη θέλω, με αγάπη πάθος και αφοσίωση να υπηρετήσω, από την θέση του δημοτικού συμβούλου.
Είμαι υπερήφανος που βρίσκομαι στην ομάδα του Χρήστου Παγώνη.
Είμαι υπερήφανος για το έργο,της δημοτικής αρχής στην πόλη μου. Για το μουσικό σχολείο,για την ανάπλαση του Κυζίκειου άλσους για την διαμόρφωση της παράλιας μας για την διεκδίκηση του ΚΕΓΕ ,όπου θα αξιοποιηθεί από το πανεπιστήμιο ,ως αναπόσπαστο τμήμα του Ευρίπειου παραρτήματος
Αυτά τα μεγάλα έργα αλλάζουν την πόλη μου Δίνουν μια νέα αναπτυξιακή προοπτική.
Οι πολίτες τα βλέπουν και τα αξιολογούν θετικά Οφείλουμε να συγχαρούμε και τον τοπικό αντιδήμαρχο κ Νίκο Γεωργαλά για αυτά,αλλά και για την μεγάλη μάχη που δίνει για την βελτίωση της καθημερινότητας στην πόλη μας.Επίσης και την πρόεδρο του τοπικού κ Ρούλα Ματζάνα και όλο το τοπικό συμβούλιο που συνδράμουν αυτή την προσπάθεια.
Η αναπτυξιακή πορεία της πόλης θα συνεχιστεί,. Ο Χρήστος Παγώνης ως νέος δήμαρχος ,με την δική μας συμμετοχή το εγγυάται.


*************************************************************************










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



EVIA XALKIDA PHOTOS

Pages